Saturday, December 12, 2009

Servey Kasut Ivy




Hmm..tinggal beberapa hari je lagi..dah nak masuk tahun baru..Bila masuk tahun baru..Maka iVy EboNy BlaCk pun bertambah tahun nya.. Kesian tengok iVy..Kawan-kawan yang sama kuar dengan iVY sume dah ada kasut baru..iVy je pakai kasut standard lagi.Setiap kali nak tukar ada je halangan.So,riNi..secara tak sengaja..aku teman Anyah tukar tayar Sang Kancil dia..aku pun sempat tengok2 Kasut untuk iVy tercinta aku ni..Aku macam terjatuh cinta dengan kasut yang first tu..Sesuai ke idak ye..ermm kita serah pada yang pakar untuk menilai nya..








3 comments:

Anonymous said...

kontraktor banyak..tunjuk je kedai mana Cik Sue oi...hehe..jangan mare ye

shahizal mat nasiar said...

yg gmbaq first tu lawa...blh la tukaq...hehe...dpt ot byk ngan bonus ni...jd la...

Miz Ellysu Bahari said...

hehe..ye la tu Atan..bonus banyak kuar pun banyak..lepas bayar yuran dengan roadtax kete jer.. hehehe..