Thursday, December 10, 2009

Parit Mat Ali ..tunggu kedatangan sayeeee~



Petang ni time on the way balik dari kursus , tetiba teringat kan roommate zaman Poli dulu nak kawin sabtu ni. Nak pergi takde kawan. Nak ajak seseorang dia pun ada hal dia. hmmm...Hati berbelah bahagi,nak pergi ke tak.. Kalau tak pergi,tak sampai hati pulak. Aini dah ajak dua tiga kali ,tu hari dah la tak dpt pegi Atie kawin sebab time dia kawin aku ngah ada exam.

Sorang - sorang roommate zaman poli aku kawin.. Mula dengan Atie .. pastu Aini lak .. pastu Huda.. tinggallah aku dan Kecik jer still single..hahaha...takpe2..bagi dorang jalan dulu. Coming soon aku dan Kecik bakal menyusul..eh yeke???

Jap tadi Atie call ajak g kenduri Aini kat Segari Sabtu ni..aku macam segan je nak join. Yelah,Atie kan pengantin baru..dah tentu dia g dengan hubby dia..sekali dia cakap

"Azmil takde Sue,kita g single jer la..Pun Azmil kat Kluang dia dah bg greenlight",kata atie..

Atie pun tak sampai hati tak g wedding Aini ni,coz Aini mai time dia tunang dan kawin.Maka on la program yang kami rancangkan. Malam besok aku akan tido di rumah Atie di Parit Mat Ali ,pagi2 sabtu baru kami bertolak ke Segari. tak sabar rasanya nak pergi umah Atie ni,sebab aku nak pergi dari zaman poli lagi tapi tak penah2 sampai..dari Atie bujang sampai la Atie dah tukar status ni..yang bestnya rumah dia tengah-tengah bendang.jadi dah tentu sesi bergambar akan di adakan..hehe..

Doakan perjalanan kami berdua selamat sampai ke destinasi yang kami tuju ye..
wasalam...

0 comments: