Thursday, December 24, 2009

B.O.S.A.N

Esok krismas..aku bosan.. nak keluar shopping..jenjalan tak bley..fobia je bila naik nombor phone breakdown kat phone ni..igt kot ada breakdown HT.. so keje aku seminggu ni..memerap dalam bilik.melayan online..hmm..nasib baik broadband aku ada..kalau tak..lagi bosan teramat sangat la.

krismas..aku keje..kejenya nak g normalise system yang breakdown isnin tu dengan Pomen Saleh .. ada jugak la OT bulan ni..jadi lah demi menampung kehidupan seharian ni..

Bosan ! Bosan !

Nak keluar kemana aku pun tak pasti..Cuma ape yang pasti.aku still meniarap di atas katil bujang aku ni mengadap laptop .Mengadap facebook..layan forum..
Agak2nya.tido jelah aktiviti aku untuk malam ni kot.. hehe..

Tapi kan..tak sabar menanti hari Sabtu ni..Sabtu ni nak g wedding Huda..ex-classmate aku kawen kat Taiping. Pastu balik kampung direct bercuti sampai cukup tahun.. Best ! Best ! time tu ..
aku nak lupakan semua kerja..low voltage ke..rentis ke..tukar bare pegi ABC ke..yang aku tau..nak rehat2 ..bersenda gurau dengan family..kalau ada rezeki..nak bawak mak abah g jenjalan dan shopping sementara duit bonus ni ada..

Mak..Abah..don't noty2 kat kampung tu..
tunggu Elly balik yerrr..

(,")

0 comments: