Saturday, December 12, 2009

f.i.N.a.L SeM II

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pagi-pagi lagi aku dah ada mood nk updated blog ni.
Sekejap je Sem II aku hampir berlalu.. Sem II ni, dua paper je bawak final iaitu Paper Mikropemproses dan Baikpulih Senggaraan.Tinggal satu paper je lagi nak habiskan sem ni. Paper Mikropemproses dah pun berlalu 7hb hari tu.. Tawakal jer la untuk paper tu sunggupun markah yang aku kira-kira tahap nyaw ikan coz soalan-soalan nya nauzubillah susah bangatt..Susah hati memikirnya.Tapi yang tersayang cakap,paper tu dah lepas dan berlalu.Skarang kita fikirkan paper yang akan datang ni.. Baik bos ! dengan semangat ciput ni..aku gagahkan jugak study untuk second paper 16hb ni..

Huhh.. semangat2 ! chayok2 ! kul 3 pagi tadi bangun study Baikpulih.. Ape yang pasti untuk paper ni aku akan jawab soalan 1 ..soalan 2 .. soalan 3.. tapi yg keempat ni aku tak pasti nk score soalan 4?soalan 5?atau 6? ahhh confius...penin den ..

1 comments:

Syamie said...

Good luck my girl ..
Menunggu mu dari jauh !
-Mie RS