Wednesday, May 26, 2010

25 Mei 2010 Dalam Sejarah

Hari ini dalam sejarah. Kereta yang aku sayang2 , akhirnya mengalami kecederaan.. Hmm sedih bukan kepalang. Tapi apa boleh buat semua itu ketentuan dari Nya dan mungkin ada hikmah di sebalik kejadian yang berlaku tu. Apa2 pun aku redho.....

Ringkasan Tentang Excident :

Lokasi Kejadian : Telok Datok,Banting
Tarikh : 25 Mei 2010
Masa : 12:30 tgh hari
Jenis Kemalangan : Langgar Belakang
Kenderaan : Myvi Hitam 1.3


Kemalangan ni berlaku time aku otw nak balik ke office untuk lunch. Sebelum tu aku ke site untuk semak laporan kerja siap projek aku kat area Kebun Baru. Otw nak balik tu la aku kena..
Dah nasib badan. Nak kata aku berkhayal tidakkk.. nak kata aku men SMS time tu tidakk.. Cuma aku tak perasan depan van tu ada wira biru. Tiba-tiba wira biru tu belok simpang kiri ke Taman Perumahan Telok Datok tu. Aku tak sempat break... Bummmmmmmppppppp !




Huhuhu.... Ivy Ebony Black aku cedera.. Abis sebelah pintu kiri depan remuk,lampu pecah, bumper depan pecah,side mirror kiri pecah.. Dalam kata mudah, segala2 depan sebelah kiri Ivy aku jahanam lahh.. aku yang dalam kaget ni, call la abang nyah aku. Segala nya di uruskan oleh Anyah. Towing sampai dalam pukul 3 ptg , bawak g balai polis wat report dan yang tersayang pun dah sampai .. Habis report polis, follow tol truck towing ke Perodua Workshop Bukit Raja..






Maka , tinggal lah Ivy Kesayangan aku kat sana.. Don't worry Ivy, aku akan uruskan semua document dalam kadar segera ! Ivy tenang2 saja k.. Cau~

Write By :

3 comments:

MieSss said...

Saba. Nyawa lagi penting .

IeM RS said...

Takziah di ucapkan
Moved keta kat workshop mana babe?

Ayong said...

tukar bumper SE la sue dah alang2 xcdent.takziah