Wednesday, July 21, 2010

"Sue Seorang Sibuk "

Ohooiiiiiiiiiiiiiii....*sambel keluar dari pantry perlahan lahan dengan gaya macam M.Daud Kilau*.

Aku seorang sibuk.aku dilahirkan oleh mak aku. Damn ! awal awal intro dah macam karangan budak darjah 5. hahaha..Ok let make this siyes.aku singgah kejap je ni. maklum la selain dari sibuk main fesbuk yang bermula seawal jam 6.30 pagi + pigi opis = balik kerumah jam 10:30 mlm & menaip menkomen status FB rakan2 hingga larut malam, aku juga tengah sibuk meng'GOOGLE' untuk cari bahan2 yg lazat berkrim untuk assgment aku Sem ini. erkkk* Ohh Sistem telekomunikasi ku...~


Selain itu juga, aku selalu mengidam nak mengganti puasa.. Ahaiiiii (sekali lagi jadi M.Daud Kilau)..tapi apehal liat sgt tahun nih utk mengganti puasa yang tertunggak lamanya. . Promise ! Next week aku start ganti !hehehehe.lagi sekali aku nak guna perkataan selain itu. selain itu juga, aku juga sibuk untuk buat buat sibuk bila bos datang kat meja aku sebab takut kantoi main game ( aduhh terlalu tension minggu nih sebab Audit SEMS). selain itu juga (masih lagi nak guna ni) aku sibuk tengah pikir kan Incek Sayang aku. haha..

Selain itu juga, hati ni sentiasa dup dapp..dupp dapp..memikirkan event aku yang bakal aku lalui ni.Haishhh.. Macam2 plan nye..huahuahua...Event apa ? nantikan sambungan seterusnya..

ok. asalnya nak membebel sekejap je. tapi tengah sibuk sibuk macam ni, sibuk sangat nak cerita semua terus jadi membebel panjang. (-_-')

Sekian cerita pasal "Sue Seorang Sibuk" untuk kali ini.

*Sue version kaca mata Alternatifnya*
:)

Ohoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...*buat gaya m.daud kilau lagi sekali sambil meneguk Sechawen White Coffee*

2 comments:

@yong said...

ceria ny muka orang sibuk :-P

Iem_RS said...

Kopi Sechawen kump ug Kakyong.