Tuesday, July 27, 2010

Pressure Bangatttt !

Uwarghhh .. pembuka blog rini jer aku gue dah mula mengaum macam singa kelaparan. Bukan apa,terlalu tension,pressure dengan sikap certain manusia di ofis ni. Terlalu la sellfish ! damn ~

Wahai staff yang baru setahun jagung, lu mintak macam2 menda kat gue. Kalau gue takda stock camna guenak bagi weiiiii! Huarggggghhh lagi sekali gue mengaum tapi ala beruang panda plak.
Hati memang panas, telinga pun merah jer sepanjang hari ni. Bila jumpa staff2 ni,

"eh Cik Sue,bila kami boleh dapat Safety Vest bla..bla.."..

Adoi, kang dah bagi tau kat morning talk bila siap surat penerima semua staff akan di telefon untuk ambil dan sign surat dekat kerani kejuruteraan. Lagi mau tanya ka????? Kita yang hidup sebagai umat Islam di mukabumi ni harap banyak-banyak bersabar. Gue hanya ada 2 tangan 10 jari 2 kaki sepuluh jari kaki. Tak kan dalam satu hari sume benda boleh settle?

Pun hari ni teramat lah bengang ! Kena amik Tangga 25ft kat Stor Bukit Sentosa, jadi seperti biasa gue akan pergi menaiki lori la. Tapi di cari-cari driver, sorang pun takde :(
Uhh sungguh tension ! Kalau gue ada lesen bawak lori tak payah gue mintak,susah2 korang2 sume beb. dah tentu gue lenjan lori tu sendirikkkk ! Susah sangat ke nak hulur bantuan kat gue nih?? bab minyak, swap je pakai kad minyak. Bab tol dan makan dah tentu gue sponsor. tu pun susahhh ke??? gue amik pun barang keperluan untuk korang2 jugakkk.. Takkan aku nak ikat tangga kayu 25ft tu kat Subaru aku ???? (ahaks, baru tukar subaru ka??)

Apa2 pun nanti kan esok, aku kan ke sana dengan bantuan driver Team Lampu Awam !
Sejuk sket slps mengadu domba kat Kakak Tersayang gue ~yukkks~


Nota Kaki : surrender next tahun kewangan gue tak mahu di pilih sebagai Coordinator Tools Stesen lagik ! Bagi chance kat manusia lain plak untuk di mandatkan jawatan nih ~

2 comments:

Unknown said...

bawak2 bersabar la cik dat eh..
eh? cik dat??

Ellysu Bahari said...

Bersabar pun ada tahap nye Han_Drifter ... ni dah tahap tenuk dia nye sabar. DUGAAN~thanks Han