Sunday, January 03, 2010

T.a.H.N.i.a.H

Akhirnya termeterai juga impian yang selama ini dia mahukan. Mungkin rezeki dia lambat dari kawan-lawan seangkatan nya. Tapi alhamdulillah,penantian yang selama ini dia tunggu akhirnya sudah dapat di genggam dalam tangan. Sekalung ucapan tahniah kepada insan yang teristimewa iaitu Shahrul Nizwan Bin Ismail kerana berjaya dalam temuduga Juruteknik TNB sesi January 2010 Bahagian Penghantaran (Transmission). Welcome to TNB Family ..

Bermula dengan melihat iklan tawaran Juruteknik Kontrak Bhgn Penghantaran..kemudian di isinya borang di saat akhir.dah tu siap cakap gambar pulak takde.hmmm ..Tarikh tutup jatuh pada hari dia hantar borang..Rasa macam nak telan je dia nih.Suka buat kerja last minit. Padahal borang tu dah lama bagi,dia siap peram dulu.Nasib baik la Bukit Jalil dengan PJ tu dekat..hantar by hand tu.Lama jugak menunggu,akhirnya dia melepasi dari saringan pertama iaitu temuduga dan seterus nya melepasi saringan kedua iaitu Medical Check up dan akhirnya pada 29 Dis 2009.. Surat lapor diri di terima oleh nya di samping ibu dan keluarganya.. Tahniah syg !

Dengan kedatangan tahun baru ini,dengan pekerjaan yang baru. Aku harapkan dia bekerja bersungguh-sungguh dan dapat memegang amanat dan tanggungjawab sebagai anak sulong didalam keluarganya. Semoga semua impian mu tercapai.. May God Bless U sayang...

2 comments:

Nurazyyatie said...

Tahniah Wak..Skang dah sama2 TNB dgn Sue.. he he he...Outstationnnnn

Miz Ellysu Bahari said...

Masyukkkkkkkkkkk~
Pinjam 2 juta bleh Wak???
hak .hak..hak..