Tuesday, January 26, 2010

2010 ~SoaLan Cepumas !!!!


2010 ~
dah nak sampai penghujung bulan Jan dalam tahun ni. Tapi apa aku dah buat ?Bosan dengan segala pertanyaan dari
umat sekeliling ni. asyik-asyik soalan yang sama..

"Bila nak kahwin"..

adoii..gue ni tuo sangat dah ke? duk asyik tanya dan tanya.. bila dah sampai masa dan ketika. gue kawen la.. ingat kawen senang ?? duit pun ada dua tiga kupang..lagi nak kawin..releks2 dulu.. Walaupun hakikatnya adik beradik serta abah suruh kawin.. tak cukup tu, office mate aku selalu sangat duk bercakap nak menjodohkan dengan anak sedara sepolan la..anak si Mak Bedah la..
uittttt.... tak payah la rekomen kan kak-kak..makcik2 ... kekadang tu,tak cukup bertanya selagi ada pamplet,template,email berkaitan pakej2 kawen,semua di tabur kat meja ni. tak cukup tu lagi,siap bagi no hp aku kat mak andam nih..gue belom nak kawen laaaaaa~.sekalung ucapan terima kasih la gue ucapkan..susah2 je letakkan atas meja gue yang memang bersepah ni.. hahaha..gue bukan ape.. sedangkan yang cari sendiri pun masih ada yang tak kena ini kan di kenalkan dek orang.. biarlah gue mencari nya sendiri.. dan kalau itu jodoh gue, kemana dia pergi..dia tetap dengan gue..

Insyaallah, sampai masa nya..akan gue edarkan .. tapi bila ketika nya entah la.. hahaha

(^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,) (^^,)


2 comments:

Lola SMTSI said...

Jawab je , ape makcik kisah saya tak kawin??? comfirm dowrang senyap tak tanya gie..

Fiza Bitueight said...

around 24 - 27 still young. dun't worried..u still have time to catch a rich man to be your husband ..
huk !huk! let's chill ..