Wednesday, August 17, 2011

Ramadhan 1432H

As salam

Pejam celik..pejam celik..
17 hari dah kita menjalani ibadat berpuasa
Blog pun makin berhabuk ..uhuksss


Alhamdulillah..
Ramadhan kali ini membawa seribu makna kepada saya
Pertamanya, menjalani ibadah berpuasa yang pertama dengan title ISTERI
Syukur, mata dan badan masih gagah untuk bangun menyiapkan juadah sahur dan berbuka
buat suami tercinta..


Alhamdulillah juga, ramadhan kali ini saya berpuasa bersama "mybuble"..
Semakin hari semakin kuat saya dan "mybuble" berpuasa
Tak seperti permulaan ramadhan...
macam-macam persoalan..pertanyaaan terlintas di fikiran

"mampukah aku berpuasa penuh tahun ini Ya Allah"...


Alhamdulillah...
* saya semakin kuat *



Lastly..
Semoga bulan ramadhan 1432H ini kita sama-sama dapat melalui dan mengimarahkan lagi


Salam Ramadhan untuk semua !

0 comments: