Sunday, December 11, 2011

Kenduri Kesyukuran + angah bersunat + birthday Iman

Kenduri kesyukuran untuk kami bertiga bawah nih..
kami 3 stooges mak buyung
ikut kan due, kak ipar aku yg tudung biru tu yang bersalin dulu...
then aku lastly baru akak aku yang tengah tu
Kira nya tahun depan mak abah kita orang tambah cucu 4 orang sekali gus !
berderet plak tu... tahniah mak abah ! :)




sis aku yang tengah tu pregnant kembar .. 1st check up kembar 3 lagi !
check up seterusnya yang satu tu macam tak berapa jadi.
so, sekarang tinggal la dua je..
Harap semua nye mak2 buyung ni sihat & senang ketika melahirkan baby masing2
*nervous ooo*


Tu dia mak kesayangan aku yang sentiasa memberi sokongan tak kira time susah dan senang
thanks sgt2 bersusah payah dia masak kan untuk kenduri nih
love u mom !!


Ini plak party girl on that day
anak akak aku
Birthday yang ke 3 tahun Nurul Iman Syuhada aka Gendut <-- nick name yg aku bagi
Pandai kan dia pose ? pantang nampak paksu halakan DSLR budak nih !
Happy Birthday Iman , semoga menjadi anak yang pintar dan berguna di dunia dan akhirat sayang...


Ini mentua aku.. hensem bergayakan? weewitt! hahaha
thanks ayah .. mak kat belakang tu sbb datang bawak durian + pulasan + manggis + rambutan
untuk menantu gendut mu ini..

btw, utk pengetahuan korang .. sepanjang preggy ni aku jadi giler durian .. dari awal pregnant sampai la skang ni . Pantang nampak durian.. sekali makan bukan 3 ulas.. 3 bijik aku leh hadap weh. Jenuh di tahan2 dan di bising2 oleh encik suami.. mak abah sume

"elly, panas budak kat dalam tu.. tahan2 skit makan"

tu contoh ayat yang keluar.

siyes weii.. tak le tahan la nafsu aku yang ni. pepagi lagi dengan baju kelawar tak tukar
aku da hadap sensorang durian kat dapur..

atenyeeeeee...orang perak kan..
mana leh pisahkan doroyan dengan teman..
hehehe


Ni budak bersunat.. yang buat peace tu..
berjunjung bukan kemain lagi. dah macam orang kawin kauuu..
ada geng kompang Atok datang..
kelepakkkkkk2 kelepungggg2 lagi..

Ucapan untuk angah : Semoga cepat sihat & selamat melangkah ke alam baru

0 comments: