Friday, October 01, 2010

My Activities ?

Minggu ini adalah minggu yang gembira + sedih untuk gue~ but cite topik gumbira dulu lah. Minggu ni adalah minggu makan sedonia. Open house sana sini. Hampir setiap malam ada saja invitations open house. Ouhhh sebu+senak perut gue. Ni baru je balik 2 open house kat Pantai Morib & Panel Kenderaan TNB iaitu Azam Motor. Perghhh pekena kambeng gulek, sate & macam2 la. Alhamdulillah dan syukur kepada Allah S.W.T kerana di limpahkan rezeki-rezeki tersebut..

Cite sedih plak,gue di tinggalkan Inchek Tunang.Inchek Tunang kena oustation 4 hari. uwaaa... Miss himm so muchhhh~ balik la cepat syg. (mengada-ngada nampak) .. selain di tinggalkan sementara, gue juga di bebani load kerja yang melimpah ruah bak kuah kacang terlebih kat atas sate! dengan tahun kewangan yang baru, dengan kerja yang baru. Secara automatik pada 28/09/2010 termatera la gue menjadi Penunggu Setia Overhead~ uwaaa Zon SMT gue telah di bubarkan. After this, jangan mimpi la nak tengok gue ada terpacak kat office. keje 8jam sehari.. 6 jam gue berada di site. Huhh makin hitam la jawabnya. Dan minggu ni adalah minggu team gue present persembahan projek akhir kami.tapi slide tak siap lagi.. adoiiiii~ :(
Semoga gue tabah untuk menghadapi cabaran kerja baru ini.. Thanx kepada Kak Yang & Inchek Tunang yang banyak bagi moral support. Love u all :)


My Beloved Sis aka Kak Yang & her daughter Iman Syuhada.
Missed very much .. Mwuahhhh~


0 comments: