Thursday, April 22, 2010

Iman Membesarrrrr Riangggg !


Ni time Iman shopping @ Tesco Kampar

Ini lah anak saudara pojaan ramai dalam family ku.. Nama nya Nurul Iman Syuhada .. Boleh juga di panggil Iman ataupun Cukada (atok yang bagi) .. Sedar tak sedar usia Iman semakin membesar. Dah setahun empat bulan... Dari baring dah meniarap.. Dari meniarap dah merangkak..Dah merangkak dah tumbuh gigi.. dan sekarang dah dapat kaki..

Rutin harian Iman, Wake up je pagi2.. Nama first dia akan panggil adalah "Pahhhhhhhhh" iaitu Opah tercinta nya. Dah panggil Opah dia, dia kan tunjuk jari kat lelangit lidah dia menandakan yang dia nak susu.Hanya opah dia je tau ragam budak sorang nih..Dah dapat sebotol susu, dia akan bertenaga dan turun dari katil (sambil di perhatikan oleh opah la) .. dan pe lagi.. berlegar-legar la serata rumah.

Time tu kalau grill or pintu tak tutup.Maka, sampai ke jalan dan silap2 sampai ke rumah Opah Milah ,Iman boleh berjalan.. Penah jadi ooo.Opah panggil2.. Senyap jerkkk.. Last tengok gate umah terlapang..dia boleh sengih depan rumah Opah Mila .. Nauzubillah..Iman punya hal..

So kat bawah ni boleh la tengok gambar2 Kucuk Kango Makcu nih...



Before Mandi Pagi..


Iman dan Ibu Mucukkk dia~


Iman in Ivy Ebony Black ~sambil makan roti jagung


Iman with MakDe.. Along Iman turut mencelah :P


Iman & Cousin dia.. Along Nana~


Iman @ Playground ~



Ni gambar paling latest Iman.. Dah boleh jalan wooo~

0 comments: