Monday, November 02, 2009

2.Nov.2009

Syukur ke hadrat Ilahi,aku di beri peluang untuk menjawat jawatan yang baru. Yang dulu nya bekerja giliran tapi sekarang ..aku bekerja normal office hour..Hari ni hari pertama aku di position yang baru.. dari seorang Juruteknik PPB beralih ke Juruteknik Senggaraan Talian Atas..



Sekali pandang tengok kat jawatan ada tertulis "Juruteknik Senggaraan Talian Atas/Pasukan Kren Auger".. hahaha..lawak sangat2..tau kenape?? Selama ni mulut ni duk asyik sangat sebut pengendali kren auger.pengendali kren auger. Last2 dan rini aku bebetol jaga pasukan "kren auger" ni..hahaha..Yang mana tak tau..Crane Auger/Kren Auger tu lori yang kegunaan nya untuk gerudi tanah untuk tanam tiang.



Aku pun sign la surat..Igt nak handover kerja,Azmi EL sebab tak sihat..so,rini aku juz selak2 fail lama tentang Unit LV dan belajr dengan Lan untuk wat AKK..lamanya nak tunggu masa balik.. hmm bila bule balik ni.. dulu kat PPB ,kul 4 je dah boleh gedebusss balik ..ni kena tunggu pukul 5.15pm la..tepat 5.16pm..aku pun gedebus balikk..tamatlah dah hari pertama aku di position yang baru..

0 comments: