Monday, September 14, 2009

Berbuka di Sepang GoldCoast















Assalamualaikum ..

Hari ini aku bebuka di Sepang GoldCoast dengan staff-staff TNB yang lain.. Ingatkan nak bawak Bek sekali..tapi Bek segan la pulak..hermm..pegi lah aku dengan Sis Teesah dan Elis..Dalam pukul 6:15petang baru kami berangkat dari office..Perjalanan ke lokasi yang kami tuju ini ambil masa lebih kurang 40minit jugak la.. Aku drive yang lain sumer bantai tengok dvd Syurga Cinta dalam Ivy aku..hehe..maklum la Bek pasangkan dable din ..muahaha.. Drive la aku ..tiba2..ada seekor anjing nih main2 tepi jalan.Di tunggu nak melintas ke tak ,elok jer anjing ni lepak tepi lagi tengah aku nak laju tetiba nak melintas..huhh..Brek emergency la aku..Sis dengan Elis urut dada sebab tergezut..Nasib baik la aku tak langgar.Tidak..dah nak kena samak Ivy aku.hahaha

Sampai dalam 7:10malam..bergambar kejap terus menuju ke meja santapan.. nyum.nyum..bebuka dengan stimbot malam nih..mmg peberet aku la..acara seterusnya memasukkan bahan2 yang ada ke dalam bekas stimbot tu untuk di masak.. sementara tunggu.. azam berkumandang menandakan telah masuk waktu berbuka..Abang Jamal bacakan doa dan dimulakan dengan menjamah buah tamar..selesai tu.. terus menjamah stimbot la..huhh memang kenyang..jap makan yee mee...jap makan sotong..udang..ketam.. ahh muak nya aku rasa..

Dah kenyang kan..lepak santai2 tepi pantai pastu kami pun berangkat lah pulang...dan selepas itu sesuatu telah menimpa aku dan Ivy aku..nantikan berita lengkap seterusnya..

0 comments: